lunes, 9 de agosto de 2010

Greek Myhtology God(des)


Hades:

Poseidon:
PoseidonFashion Trends & Styles - Polyvore

Poseidon by Anesa Arenillas featuring Roberto Cavalli dresses

Soy una fanática algo freak de la mitología griega, me apasiona de una manera algo obsesiva. Y como mis días de descanso vacacional llegaron a su fin, hoy invertí mi último tiempo libre en crear estos tres sets que son una referencia y homenaje a estos dioses griegos. Si fueran diosas lucirían excelentes. Como me gustaría vestir así el resto de mi vida. Por eso siempre he dicho que nací en el lugar y momento equivocado.

I am a freak fanatical of Greek mythology; I am passionate about it in a obsessive way. And as my days of lazy vacation came to an end, today I invested my last free time creating these three sets that are a reference and tribute to these Greek gods. If they were goddesses they would look excellent. I would love to dress like the rest of my life. So I've always said I was born in the wrong place and time.


No hay comentarios: